I administrationsdelen er det nemt at oprette nye varer og varekategorier. Nye ordrer vises i egen fane, så det er nemt at overskue, hvad der skal ekspederes. Vha. opkrævningskompenten kan man oprette fakturaer som sendes til e-conomic. Der er mulighed for kortbetaling vha. Quickpay komponenten, og virksomhedsbetaling hvis virksomhedskompenten er tilføjet.
Integration til andre komponenter
E-conomic integration
Inden afsendelse af ordrer kan man se om kunden allerede har en saldo (ved brug af "Saldo tjek"). Det giver sikkerhed for at man ikke får sendt varer til medlemmer der er bagud med kontingentbetalingen. Vis
Medlemmer (personer)
På det enkelte medlem kan man se alle ordrer og evt. varer i indkøbskurven. Fra det enkelte medlem kan en administrator foretage køb på medlemmets vegne (fx. hvis et medlem ringer for at lægge en ordre). Vis
Aktiviteter/Events
Hvis billetsalg er slået til, bruges webshoppens funktionalitet, med ordre osv., til håndtering af billetsalget. Vis
Medlemslogin
Webshoppen vises i medlemslogin. Hvis man ønsker at sælge til "ikke-medlemmer" understøtter medlemslogin muligheden for at oprette profiler uden medlemskab. Indmeldelse via medlemslogin lander som ordre i webshoppen. Vis
Opkrævning
Ved ekspedering af ordrer anvendes opkrævning til at danne fakturaerne, når ordrene er ekspederet. Vis
Quickpay integration
Quickpay integration tilføjer mulighed for betaling med kreditkort eller MobilePay. Vis
Virksomheder
Denne komponent giver mulighed for at vælge "Send faktura til virksomhed". Vis