Et udvalg består af en række personer (ofte medlemmer) med ansvar for et bestemt område. Det kan være foreningens bestyrelse, de ansvarlige for en lokalafdeling, eller et udvalg med en bestemt opgave. Under udvalg kan der oprettes møder og uploades mødereferater, og der er plads til supplerende information om udvalget.
Udvalg kan få tilknyttet en aktivitetskategori og en gruppe, og derved blive en slags "klub i klubben". Ved brug af individuel administratorstyring i disse komponeter, kan man opnå at en administrator kun kan se sit eget udvalg, oprette aktiviteter til det, og sende e-mails ud til medlemmer af gruppen.
Udvidelser
Individuel administratorstyring
En mere finkornet adgangskontrol, som gør det muligt at kontrollere hvilke administratorer der har adgang til hvilke udvalg.
Pris: kr. 10 pr. måned
Integration til andre komponenter
Hjemmeside
Offentligør datoen for næste bestyrelsesmøde på hjemmesiden, og vis offentlige beslutningsreferater automatisk. Vis
Medlemslogin
Udvalg vises automatisk i medlemslogin. Her kan medlemmerne se beskrivelse, evt. billede og kontaktpersoner. De kan også se en oversigt over udvalgsmøder og downloade mødereferater (der kan uploades en begrænset variant uden persondata til medlemmer). Vis
Medlemmer (personer)
Ved at oprette udvalgsmedlemmer fra det enkelte medlem får man automatisk navn, telefonnummer osv. med i oprettelsen, og det giver overblik over hvilke udvalg et medlem deltager i. Vis
Aktiviteter/Events
Man kan tilknytte en aktivitetskategori til udvalget, hvorved aktiviteterne fra den kategori vises under udvalget i medlemslogin. Vis
Grupper
Ved at tilknytte en gruppe (en delmængde af medlemmerne) til et udvalg, får man en slags "klub i klubben", eller en lokalafdeling. Vis